Wednesday 20 February 2013

Ingredients - Buku rujukan untuk membeli Provision



Sumber - http://www.fishpond.com.my/Books/Ingredients-Ullmann-Loukie-Werle-Jill-Cox/9783833154973

Buku ini sesuai untuk Administrative  Officer, Chief Steward dan Catering Officer sebagai rujukan dan panduan untuk membeli Provision.

Apakah nama-nama semua orang epal lazat yang sering dijual unlabelled di pasaran buah-buahan dan sayur-sayuran atau yang menimbun dalam semua warna dan bentuk dalam kes-kes yang dipamerkan di pintu masuk ke pasar raya?

Mereka mungkin akan dipanggil Pink Lady, Empayar atau Firmgold - dan anda tertanya-tanya yang jenis asalnya menimbulkan ini kacukan. Pada kadar apa-apa, ia telah lama sejak mereka berasal semata-mata dalam satu negara.

Cuba untuk membezakan antara pelbagai jenis keju biru acuan mengambil masa yang lebih daripada kesabaran layperson akan membenarkan. Walau bagaimanapun, dia akan gembira untuk mengetahui sama ada atau tidak Castello Blue akan menjadi alternatif yang lazat kepada Danablu kegemaran beliau.

Dan sejak gaya memasak Asia telah mula menikmati populariti yang besar, kepentingan awam dalam hidangan eksotik telah meningkat amat. Walau bagaimanapun, asal-usul atau menggunakan bahan-bahan ini di dapur sering masih tidak diketahui.

Ini buku rujukan juga berstruktur dan sangat bermaklumat menyediakan bantuan dengan semua soalan-soalan ini, mengenal pasti kira-kira 2000 bahan dengan nama dan menggambarkan komposisi dan kegunaan mereka. Buku ini akan membantu tukang masak - dan semua orang yang suka makan - mencari jalan mereka melalui hutan di dunia bahan.

0 comments:

Post a Comment